Kada neko kao što je dizajner Nicola Formichetti, koji iza sebe ima saradnje sa Diesel, Uniqlo i i Mugler, stane za kormilo jedne od najuticajnijih beauty kuća današnjice, znate da dolazi nešto uzbudljivo.
Njegov potpis nikada nije bio nežan ili predvidiv – od stilizovanja Lady Gagine čuvene haljine od mesa, do stvaranja vizuelne DNK za brendove koji menjaju pravila igre, sve što dotakne nosi dozu šoka, umetnosti i hrabre poruke. Sada, kao novi globalni kreativni direktor MAC Cosmetics-a, Formichetti ne samo da ulazi u prostor šminke, već prepravlja granice onoga što glamur može biti.


Povratak umetniku koji ne pristaje na kompromis
Za Formichettija ovo nije prvi susret sa MAC-om. Njegova saradnja na Viva Glam kampanji i kolekciji sa brendom Nicopanda ostavila je trag koji su fanovi zapamtili – inkluzivnost, bunt i duga boja. Sada se vraća sa još ozbiljnijim zadatkom: da pomogne MAC-u da povrati svoju poziciju lidera u industriji koja je postala zasićena filtriranim idealima i generičkim trendovima. Njegova rečenica da je svet gladan kreativnosti, lepote i povezanosti, jasno nagoveštava smer u kojem planira da vodi ovaj legendarni brend.


Estetika koja govori jezikom nove generacije
Ono što Nicola donosi je više od estetike, on donosi osetljivost na duh vremena. Kao neko ko je istovremeno italijanskog i japanskog porekla, duboko razume kako se identitet, kultura i vizuelna ekspresija prepliću. U eri kada se šminka koristi kao sredstvo izražavanja, pripadnosti, otpora i oslobađanja, Formichetti je pravi izbor da MAC usmeri ka hrabrijim, emotivnijim i savremenim narativima. Neće imati lak zadatak, budući da se brend bori sa padom prodaje i pomalo izgubljenom pozicijom u glavama mlađih generacija. Međutim, to je ujedno interesantan izazov i ta glad za inovacijom i svežom idejom je ono što je pokrenulo Estée Lauder da ga dovede u svoje redove.
Ostaje da vidimo kako će se talentovani dizajner snaći na novoj poziciji – jedno je sigurno, u njegovim rukama MAC će ojačati sebe kao platformu za umetnost, glasove koji se ne boje i generaciju kojoj je stalo do autentičnosti.