Ovde se ne trpe šabloni, ne pristaje se na prosek sredine, i ne zaboravlja se na poruku koju svaki komad može da nosi – Macondo je modni mikrokosmos usred Verone koji podseća više na koncept nego na običnu prodavnicu, jer ovde u stvari ništa nije obično.
Smešten u srcu Verone, u istorijskom jezgru grada poznatog po Romeu i Juliji, Macondo je više od atraktivne šoping lokacije. On je mesto okupljanja modnih profesionalaca, stilskih vizionara i znatiželjnih esteta koji tragaju za novim izrazima identiteta. To je prostor namenjen susretima, dijalozima i otkrivanju.


Više od butika – Macondo kao estetski i kulturni centar
Inspirisan čuvenim fiktivnim gradom iz romana Sto godina samoće Gabrijela Garsije Markesa, Macondo prenosi atmosferu magičnog realizma u stvaran, taktilan svet mode – kroz vibrantan kolorit enterijera, pažljivo kuriranu selekciju brendova i fluidnu estetiku. Ono što ga izdvaja nije samo prestiž, već način na koji on koristi priliku da ga izražava. Među rafovima su imena koja poznajemo i volimo (Maison Margiela, Jacquemus, Ganni, Kenzo, Jil Sander, Khaite, Marni…), ali i ona koja tek osvajaju modnu scenu, poput Jordan Dalah Studija ili Chopova Lowena. Svaki je brend biran sa pažnjom i svrhom – po kriterijumima inovacije, kvaliteta, održivosti i inkluzivnosti. Upravo je Macondo poznat po lansiranju novih imena na modnu mapu, a ta sposobnost da anticipira, umesto da prati je ono što ga čini relevantnim godinama unazad. Zahvaljujući saradnjama sa školom Central Saint Martins, oni su u bliskoj vezi sa dizajnerima iz raznih delova sveta, pa su tako uvek u mogućnosti da uvode nešto novo i autentično.


Inkuzija kao srž identiteta
U Macondo nije dovoljno samo da komad izgleda dobro, nego mora da ima i značenje. Zbog toga se poseban akcenat stavlja na brendove čiji dizajneri dolaze iz manjinskih zajednica, LGBTQ+ dizajneri, žene, sve ono što su neki marginalizovali, ovde je stavljeno u centar. Kroz izbor brendova, kao i kampanje koje sprovodi, Macondo dosledno komunicira vrednosti koje deli sa svojom zajednicom – autentičnost, slobodu izražavanja, raznolikost i hrabrost da se bude drugačiji.
Usko sarađuju sa platformom Farfetch, a oslanjajući se na zajedničke kampanje, vizuale i promocije, Macondo se širi bez kompromisa kad je u pitanju identitet, negujući modni pejzaž iz ugla budućnosti. Enterijer prati narativ prostora – moderan je, minimalistički ali sa dušom. Destinacija je koje mnogi upisuju na svoju listu butika za posetiti, ali je i mesto ponovnih susreta.