Revolucija u neseseru – kako će makeup u 2025. postati ličniji nego ikada pre, otkriva nam šminkerka Marija Stošić

Tekst: Milena Veselinović

Kada je Bobbi Brown, jedna od najuticajnijih šminkerki svih vremena, odlučila da redefiniše beauty industriju, njen cilj je bio jednostavan – omogućiti ženama da izgledaju poput najbolje verzije sebe.

Decenijama kasnije, ta filozofija i dalje živi kroz mlade talente koji donose svežinu, kreativnost i inovativan pristup šminkanju. Jedna od njih je makeup artistkinja Marija Stošić, čiji rad odiše osećajem lakoće, prirodne lepote i individualnog izraza. U razgovoru sa njom otkrivamo šta će obeležiti godinu pred nama, i koji proizvodi zaslužuju mesto u našem neseseru.

Koji makeup proizvod koji je nedavno izašao se nalazi na tvojoj wish listi i zašto?

Gotovo 25 godina nakon što je prodala svoj prvi brend kompaniji Estée Lauder, legendarna šminkerka Bobbi Brown ponovo kreira liniju proizvoda koji spajaju vrhunsku formulu i lagane, prilagodljive teksture. Jedan od proizvoda koji mi najviše privlači pažnju je Miracle Balm – inovativni hibrid između kreme, rumenila i highlightera. Njegova lagana i kremasta tekstura pruža koži zdrav, blistav finiš, dok širok spektar nijansi omogućava savršeno uklapanje sa svim tonovima kože.

Imaš li omiljeni makeup proizvod koji iznova kupuješ i koristiš na klijentkinjama? 

Embryolisse hidratantna krema je apsolutni must have u mom kitu – koristim je godinama i ne mogu da zamislim odlazak na bilo koji posao bez nje. Nije nužno šminka, ali je ključni korak u pripremi kože. Pruža savršenu hidrataciju bez osećaja težine, lepo prijanja ispod pudera i čini da svaki proizvod koji nanesem preko nje izgleda još bolje. Idealna je i za suvu i za normalnu kožu, a često je koristim i kao laganu masku za dodatnu negu pre šminkanja.

Koji će se makeup trend prema tvom mišljenju izdvojiti u 2025, i zašto?

Trenutno je veliki hit ’’blonzer’’ – savršeni spoj između bronzera i rumenila koji daje licu toplinu i osvežen izgled u jednom potezu. Idealno za one koji vole minimalan makeup, a žele da izgledaju i sveže bez previše koraka u rutini. Pored toga, mislim da 2025. donosi još veći fokus na autentičnost – manje praćenja pravila, više eksperimentisanja i izražavanja kroz šminku na način koji je ličan i unikatan.

Podeli sa nama makeup proizvod koji je za tebe otkriće u proteklom periodu, i misliš da bi mogao da obeleži godinu pred nama.

Na godišnjem nivou izlazi ogromna količina novih proizvoda, pa je zaista teško predvideti koji će proizvod obeležiti 2025. godinu. Ipak, mislim da nas čeka jako zanimljiva godina, jer brendovi sada ulažu puno truda u stvaranje novih, unikatnih formula koje odgovaraju potrebama tržišta. Potrošači traže inovacije koje nisu samo estetski privlačne, već i funkcionalne, a brendovi se trude da udovolje toj potražnji. Mislim da ćemo videti još veći fokus na personalizaciji, čistim sastojcima i da se industrija pomera ka tome da ponudi nešto što je zaista jedinstveno i prilagođeno svakom korisniku.

Foto: Instagram @marijastosicmua

POVEZANE VESTI