Istraživali smo  – Kako su ovi Laneige proizvodi za usne postali viralna senzacija među poznatim ličnostima

Tekst: Milena Veselinović

Od Holivuda do svakodnevice, pitali smo se zašto svi vole ove Laneige Lip Sleeping Mask proizvode.

Od svog lansiranja 2015. godine postali su nezaobilazni deo nesesera brojnih slavnih ličnosti, a sve to u sklopu velikog korejskog beauty talasa koji je osvojio svet.

Kada kažemo da svi vole ovaj proizvod, zaista mislimo na sve, od Kate Hudson, preko Kate Moss i Sidney Sweeny, do Naomi Osake i Gracie Abrams – Laneige je osvojio srca miliona.

Tajna uspeha – vrhunski sastojci i intenzivna hidratacija  

Šta je ono što ovu masku za usne izdvaja od drugih? Prvenstveno njen sastav. Korejski brend Laneige poznat je po formulama koje kombinuju prirodne minerale i hijaluronsku kiselinu, pružajući vrhunsku hidrataciju i regeneraciju. Osim toga, tu su hranljiva ulja poput kokosovog, kao i puteri, obogaćeni vitaminom C, koji zajedno doprinose tome da usne budu hidrirane, glatke i mekane preko noći. Iako je prvobitno bilo zamišljeno da ovaj proizvod bude deo noćne rutine, balzam je brzo pronašao svoje mesto u dnevnoj nezi, jer stvara bogat sloj koji zadržava vlagu i čini usne sjajnim.

Mirisi koji osvajaju

Ono što Laneige čini još privlačnijim jeste razvnovrsnost mirisa/ukusa – od originalnog Berry do osvežavajućeg Apple Lime, pa sve do novih Gummy Bear, Candy Cane, Eggnog i Vanilla, kao i drugih koje su postale hit na TikToku. Na ovoj mreži, Laneige je ostvario neverovatan uspeh – recenzije i preporuke influenserki učinile su ga viralnim, a poznati šminkeri doprineli su da postane neizostavni proizvod u skincare rutinama.

Zahvaljujući inovativnom pristupu, odličnoj formulaciji, i estetski ugodnom pakovanju, ova maska dokazala je da korejski brendovi nude mnogo više od obične kozmetike – oni predstavljaju sveobuhvatni pristup nezi koja postaje stil života. Laneige Lip Mask proizvodi su više od trenda, i pokazuju savršeni balans između kvalitetne nege i jednostavne upotrebe – upravo ovo je potrebno za trajnu popularnost.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI