- Moda
Nova era Schiaparelli na čelu sa Danielom Roseberry – kreativna vizija i podrška
Kada je 2019. Daniel Roseberry preuzeo kormilo modne kuće Schiaparelli, u brend je utkana nova energija koja je redefinisala granice kreativnosti.
Nedavno održana revija za proleće/leto 2025. tokom Nedelje mode u Parizu, napravila je pravi boom, a Roseberry je još jednom pokazao da je dostojan naslednik vizije Elze Schiaparelli. Poznat po neobuzdanoj ljubavi prema nadrealizmu, Roseberry nas je poveo u svet mašte, gde obično odevni komadi postaju pravi umetnički radovi.
Nadrealizmu je mesto i na modnoj pisti?
Revija je održana na prestižnoj Place Vendôme, uprkos upornoj kiši koja je pratila događaj. Poznate ličnosti zauzele su svoja mesta u prvim redovima, dok su modni insajderi nestrpljivo iščekivali otkrivanje kolekcije. Na modnoj pisti, nadrealistički momenti koji su obeležili rad Elze Schiaparelli bili su pristuni na svakom koraku – od legendarnih motiva jastoga, do čuvenih ključaonica. Ove reference, oživljene u savremenom kontekstu, pokazale su Danielovu sposobnost da objedinjuje prošla vremena sa sadašnjicom u harmoničan odnos, i neponovljiv vizuelni jezik.
Adriana Lima vratila se na modnu pistu posle šest godina pauze, i definitivno je bila u centru pažnje. Smela pojava u crno-beloj haljini dubokog dekoltea sa zlatnim detaljima izazvala je ovacije prisutnih. Pored nje, pistom su prošetale Irina Shayk, Candice Swanepoel, i kako bez Kendall Jenner, noseći neobične Schiaparelli kreacije koje su izmenile način na koji gledamo na svakodnevne stajlinge.
Transformacija klasike
Roseberry je pokazao vrsnu sposobnost da transformiše svakodnevne odevne komade, farmerke niskog struka kombinovao je sa krem korset-bodijem, koji je poseban komad sam po sebi. Jakne, pleteni prugasti džemperi, košulje, sve je prošlo tretman nadrealizma, uz prepoznatljive Schiaparelli motive. Košulje su modelovane da prate liniju tela, korseti naglašavaju siluetu, dok postoje i asimetrični krojevi koji dodaju element iznenađenja kolekciji. Ona, iako slavi casual kodove, podiže ih na nivo izuzetnog luksuza.
Uz kreativnu viziju Daniel Roseberry-ja, Schiaparelli je odlučan da proširi svoj globalni uticaj – otvaranje radnje u Monaku, i planovi za pop-up u Šangaju sledećeg meseca potvrđuju ovu ambiciju.