- Shopping
Mad about Mad – koncept store Mad House u Beogradu, destinacija je na kojoj uživamo u šopingu
Najzvučnija imena domaće modne scene na jednom mestu – Mad House je kutak za sve one koji vole unikatne komade, kao i domaće dizajnere koji prednost daju detaljnoj ručnoj izradi i kvalitetnim materijalima.
U okviru Sava Centra, multibrend koncept store Mad House, destinacija je koja privlači kupce svojim šarmom i strašću prema modi. Ovo nije mesto gde je moda shvaćena samo kao šoping putovanje, nego i pravi doživljaj istraživanja poslednjih trendova.
Dom srpskog dizajna
Mad House ponosno okuplja najbolje modne kreatore iz Srbije, stvarajući jedinstvenu platformu koja slavi lokalnu scenu i kreativnost. Iza ovog koncepta stoji tim vizionarki, žena iz različitih sfera života, koje su se okupile sa jednim ciljem – da stvore prostor koji podržava domaće talente, ali i neguje i vrednuje umetničke izraze. Svaki komad odeće koji ovde pronađete, bilo da su u pitanju elegantne haljine za posebne prilike, ili savršeno krojena odela za poslovne sastanke, možda statemenet aksesoari – svedočanstvo su posvećenosti i ljubavi prema zanatu. U ponudi imaju mušku i žensku odeću, kao i aksesoare i obuću, i preko 30 različitih brendova.
Dizajnerski potpisi koji osvajaju
Lokalna fashion scena ima svoje utočište u gradu, pa tako na jednom mestu ovde možete pronaći neke od najcenjenijih domaćih brendova. Tu su Ines Atelier, čiji minimalistički dizajn uspešno reflektuje potrebe moderne žene, zatim Tijana Žunić sa svojim kreacijama koje naglašavaju ženstvenost i sofisticiranost, kao i neprikosnoveni Aleksandar Zabunović sa elegantnim kreacijama izrađenim po najvišim standardima. Za one koji traže unikatne komade obuće, Nina Karlavaris je pravi izbor – njen je brend sinonim za vrhunsku, udobnu obuću i urbani dizajn. Ne smemo zaboraviti ni M-ishka, brend koji je postao prepoznatljiv po espadrilama i aksesoarima inspirisanim putovanjima. Tu su neizostavni Formidable by Mina, kao i Moj Krojač, razigrani i autentični Hanna Balu, Lalica i mnogi drugi.