Još jedna glumica u industriji lepote – Da li će novi brend za negu kose Blake Lively promeniti našu rutinu?

Tekst: Milena Veselinović

Posle Beyonce i Rihanne koje su lansirale svoje proizvode za negu kose, haircare trendu pridružula se i najbolja prijateljica Taylor Swift i supruga Deadpool-a, šarmantna Blake Lively. 

Da je industrija lepote, iako možda na momente prezasićena, ipak unosan posao, govori i činjenica da je nakon samo nedelju dana, kompanija zaradila oko 16 miliona dolara. Donosimo sve što smo do sad saznali o Blake Brown Beauty.

Da li će ovaj brend promeniti vašu rutinu nege kose?

Inspirisana svojim iskustvima i potrebama, Blake, čija kosa decenijama jeste sinonim za negovanu i zdravu, rešila je da pokrene svoju beauty liniju. ’’Oduvek sam bila fascinirana kosom’’, priznaje Lively u jednom od intervjua. ’’Imala sam puno iskustva sa negom, više nego u nekim drugima oblastima, možda čak i glumi.’’ Njena ljubav prema kosi i pažljivo osmišljena rutina koja je negovala njen prepoznatljiv stil, postale su osnova za kreiranje proizvoda koji ne prate ustaljene beauty standarde.

Jedan od najsmelijih poteza je odluka da se uopšte ne uključi balzam za kosu u liniju proizvoda. Umesto toga, Lively preporučuje upotrebu maski, ističući da su one ključne za hidrataciju. ’’Već skoro 20 godina ne koristim balzam, umesto toga oslanjam se na maske koje su mnogo efikasnije.’’ Ovo je osvežavajući zaokret u odnosu na tradicionalnu rutinu gde je regenerator gotovo u centru pažnje.

Šta možemo da očekujemo od linije Blake Brown

Postoje dve linije proizvoda, za negu i jačanje kose, a svi su kreirani tako da repliciraju uspešne formule ali po znatno pristupačnim cenama. Svaki je ispod 25$ čime je Blake uspela da ponudi tržištu proizvode koji su inspirisani luksuznim brendovima, poput Kerastase, ali učinila ih dostupnijim široj publici. Pakovanja su od 100% recikliranog materijala, formule ne sadrže SLS/SLED, silikone, ftalate, parabene, sintetičke komponente, sve je osmišljeno tako da izgleda diskretno i elegantno, sa naglaskom na održivost. Jedan od proizvoda koji je privukao pažnju je Milky Sandalwood Pre-Shampoo Mask, inspirisan kultnim proizvodom Philip Kingsley Elasticizer. Ova maska vraća sjaj i mekoći dlaci, a Blake se potrudila da ode korak dalje i napravi proizvode koji mirišu kao najfiniji parfemi.

Kao rezultat sedmogodišnjeg planiranja, Blake Brown ima cilj da ženama širom sveta ponudi kvalitetnu i dostupnu negu. Ako je suditi po reakcijama korisnika na društvenim mrežama, čini se da je Blake napravila pravi biznis potez u svojoj karijeri!

Foto: Promo

POVEZANE VESTI