- Lepota, Razgovori
Nova beauty adresa koju ćemo rado posećivati – Kristina Bogdanović otkriva nam zašto je Pure Market osvojio naša srca
Tekst: Milena Veselinović
Strast za istraživanjem novih brendova i trendova u nezi, koja je započela još u detinjstvu, prerasla je u misiju da kupcima ponudi najkvalitetnije proizvode iz celog sveta – danas ima priliku to da učini in store u okviru Pure Market koncepta koji je osmislila pre tri godine.
Kristina je inače rođena u Koreji, i oduvek ima neizmerno poštovanje prema azijskoj kulturi, a upravo je online shop uspeo da objedini njenu ljubav prema skincare-u ali i autentičnom pristupu svetu koji je okružuje. Pure Market danas je simbol kvaliteta, inovacije i nečeg novog sa čime se možemo poistovetiti. U razgovoru za 11:11 magazin, Kristina Bogdanović, osnivačica Pure Market online shop-a i od nedavno otvorene radnje u Kralja Petra 69, sa nama deli svoju inspiraciju, omiljene beauty rituale i viziju budućnosti. Pridružite nam se u otkrivanju priče o mestu na kojem svaka poseta donosi uzbudljivo iskustvo.
Šta te inspiriše u poslovanju? Kako je nastala ideja za Pure Market?
Kao mala uvek sam volela da se moja Barbie lutka razlikuje od ostalih. Kao mlada devojka volela sam da se oblačim drugačije i da pronalazim brendove koji nisu još uvek bili stekli popularnost. Sećam se svog prvog odlaska u Milano sa roditeljima kada se i prva Juicy Couture radnja otvorila u Evropi. Kupila sam njihove trenerke u svim mogućim bojama i počela da ih nosim u školu. Ubrzo je ta trenerka postala naša školska uniforma i brend koji je obeležio našu mladost (uz UGG čizme, naravno). Mislim da se baš tada razvila moja ljubav prema istraživanju novog i želje da otkriveno podelim sa drugima. Po tom principu i dan danas radim i mislim da se sav trud definitivno isplaćuje jer je Pure Market postao sinonim za kvalitet i mesto na kom kupci znaju da ih uvek nešto novo i zanimljivo čeka.
Koja je tvoja omiljena beauty rutina ili proizvod iz vaše ponude i zašto?
Kako sam starija, sve više volim svoj skincare ritual pred spavanje. Double cleansing metoda čišćenja lica mi je jako važna, pogotovo jer se zbog posla u toku dana mnogo krećem. Počinjem uvek sa umivalicom na bazi ulja nakon koje sledi umivalica na bazi vode gde bih izdvojila moja dva omiljena proizvoda – Anua pore control ulje i Anua quercetinol pena za čišćenje. Na listi mojih favorita se takođe nalaze: Anua heartlaf toner, Mixsoon bean esencija, Haruharu Wonder krema sa peptidima i VT Cosmetics reedle shot 300. Ali moram da naglasim da je uz sve to potreban kontinuitet i istrajnost jer bez toga, nažalost, nema ni rezultata.
Kako se Pure Market prilagođava potrebama savremenih potrošača koji sve više cene prirodne i organske proizvode?
Edukacija naših kupaca nam je jako bitna i trudimo se da proces kupovine na našem sajtu i u radnji učinimo što jednostavnijim. Sa svakim novim uvozom obavimo prvenstveno timsku edukaciju o svakom novom brendu i proizvodu, jer samo znanje počinje od nas. Takođe, integracijom TikTok-a na našem sajtu omogućili smo jednostavniji i more friendly pristup svakom proizvodu gde, između ostalog, kupci na zabavan način dobijaju obuku o načinu korišćenja i svim benefitima konkretnog proizvoda koji ih zanima. Trudimo se da u našim blog tekstovima obradimo sve aktuelne skincare teme koje bismo i same volele da pročitamo a tu je i naš newsletter koji nam, pored toga što prati sve Pure Market aktuelnosti, služi za dobijanje iskrenog feedback-a od kupaca koji nam je uvek na prvom mestu. Imamo tu sreću da se naša ponuda pre svega ističe kvalitetom koji kupci najviše vrednuju i o kome nesebično govore. Ne postoji bolji marketing nego word of mouth, uvek bilo! Slažem se da treba pratiti trendove i biti u koraku sa tehnologijom, ali se ipak zalažem da najviše pažnje treba pridavati ljudima.
Na koji način podržavate lokalne proizvođače i brendove u vašoj ponudi?
Uvek sam imala veliku želju da podržim lokalne brendove, volim da upoznam osnivače, da čujem njihovu priču i istražim proizvode brenda pre nego što ga uvrstim u Pure Market ponudu. Nikada mi nije bilo u cilju da imamo što više brendova, jer sam se uvek fokusirala na kvalitet pre nego na kvantitet.
ERIDAN BEAUTY je naš prvi partner u Srbiji i jako sam zahvalna Jeleni na poverenju. Proizvodi su fantastični, brend ima svoj identitet i pravac i mnogo se radujem što pratim njihov napredak, jer zaista verujem da je njima mesto na globalnom tržištu. Znam koliko je teško bilo šta početi od nule, tako da me uspeh svake žene sa naših prostora raduje, a zaista ih ima mnogo. Vidite i sami šta Marija Tarlać radi, Dunja sa Bebe-om, Lana sa Ferdinand Knedlama. Nikad lepše vreme nije bilo za žene da rade samostalno u Srbiji i mnogo zdravih primera sada postoji na koje mlađe generacije mogu da se ugledaju i inspirišu.
Kako se Pure Market ističe i šta je to što ga čini posebnim?
Mislim da trenutno postoji previše opcija. Eksponirani smo svemu i svačemu, život je postao jako brz i nekako mi se čini da ne štedi nikoga. Staneš da predahneš, i kad se vratiš u trku imaš osećaj da si poslednji. Zato se ja svim srcem trudim da Pure Market nije samo još jedna korporativna priča, već mesto ljubavi, pozitivnih misli i međusobnog uvažavanja. Gradimo community koji dolazi kod nas jer smo njihov safe place i znaju da mogu da nam veruju. Po mom mišljenju to nas najviše izdvaja i mogu slobodno reći da ne vidim da bilo ko na tržištu to radi iskrenije od nas.
Kako izgleda budućnost Pure Market-a?
Put razvitka Pure Market-a je bio trnovit i pun uspona i padova, ali verujem da sam uspela u misiji da osnujem kompaniju koja na čelo svoje politike stavlja kupce. Slušamo ih, čitamo njihove komentare, utiske i sugestije za dalji razvoj. Poverenje se godinama gradi, ali mislim da smo na dobrom putu. Stabilnu prodaju imamo, kontinuiran rast i znam da nas čekaju velike stvari jer kao mlada žena verujem da se strpljenje i marljiv rad uvek isplate. Razvijamo brend portfolio, širimo asortiman u postojećim kategorijama i uvodimo nove. To je plan za sada i jedino toliko mogu da otkrijem jer ne volim previše unapred da pričam. Verujem u magiju i u to da se dobrom uvek dobro vraća, te taj pozitivni pogled na svet zadržavam kao moju jedinu strategiju za rast i napredak Pure Market-a.
Šta je za tebe individualizam nad konformizmom?
Uvek se trudim da budem svoja, unapologetically.
U današnjem svetu ljudi sebi daju za pravo da određuju kako bi trebalo da živite, kako da se ponašate i oblačite, kakvog partnera da nađete i kada da osnujete porodicu. Ali to je za mene sve white noise. Verujem da Bog ima plan za sve nas i da sve dođe u svoje vreme i to me čini spokojnom i fokusiranom na svoj lični napredak. Verujem i kad mi se desi ta ljubav o kojoj sam uvek maštala, činiće me poletnom. To je za mene individualizam nad komformizmom, da cenite sebe, negujete svoju autentičnost i da verujete, jer mnogi će pokušati kroz život da vam baš tu veru oduzmu.
Foto: Kristina Bogdanović, Pure Market