Style crush koji nas inspiriše ove nedelje – model Jasmine Tookes

Tekst: Jovana Ristić

Bivši Victoria’s Secret anđeo, model i poslovna žena, osnivačica brenda JOJA, Jasmine Tookes, na prvi pogled osvaja srca ljubitelja mode.

Sa prepoznatljivom harizmom i stilom, postala je nezaobilazno ime na Pinterest tablama inspirisanim high fashion vajbom, njeno ime je sinonim za eleganciju i sofisticiranost, dok svojim stilom oduševljava poštovaoce mode i lepote.

Od malih nogu je bila sportski aktivna, bavila se gimnastikom, odbojkom i softbolom, a sa 15 godina je započela karijeru u modelingu u rodnom Huntington Beach-u, u Kaliforniji. Njena mama je bila stilistkinja poznatih ličnosti. Prirodna lepota i gracioznost brzo su je dovele u sam vrh modne industrije, a danas je lice brojnih prestižnih kampanja i nezaobilazna figura na modnim pistama.

Pojavljivala se na brojnim naslovnicama magazina Vogue, Harper’s Bazaar, Elle, W, a na revijama je nosila modele Louis Vuitton, Burberry, Balmain, Prada, Tom Ford, Dolce&Gabbana, Stella McCartney, Vera Wang, Moschino, Ralph Lauren, i mnoge druge. Saradnja sa brendom Oliver Peoples i dizajnerom Davidson Petit-Frére za kampanju FRÉRE predstavlja samo jednu od mnogih uspešnih kolaboracija koje su obeležile karijeru. Kada je reč o nezi, Jasmine ima jednostavan, ali efektan pristup. Svakodnevna rutina uključuje temeljnu negu, hidrataciju i korišćenje kvalitetnih proizvoda. „Nikada ne izlazim bez balzama za usne, kreme za ruke i spf kreme“ kaže Jasmine, naglašavajući važnost zaštite i hidratacije. Takođe, veliki je fan zdravih navika, pa koristi često sokove za detoksikaciju ali ističe i važnost dobrog sna.

Interesantan stilski izraz

Jasmine Tookes nije samo model, već i ikona stila koja nas svakodnevno inspiriše svojim sofisticiranim i bezvremenskim izgledom. Bilo da su u pitanju njena dnevna outfit izdanja ili glamurozni editorijali koje radi sa svetski poznatim brendovima, Jasmine uvek donosi dozu elegancije i prefinjenosti. Njen stil karakteriše minimalizam sa dozom luksuza – jednostavne linije, neutralne boje i pažljivo odabrani detalji, pa nas i ne čudi što je na mreži prati preko 7 miliona ljudi.

Joja – od fitness inspiracije do modnog brenda

U saradnji sa koleginicom Josephine Skriver, 2016. je osnovala JOJA, društvenu zajednicu i online platformu posvećenu fitnesu i zdravim navikama. Brend je brzo stekao veliki broj pratilaca koji su prepoznali autentičnost i strast prema aktivnom i zdravom životu. U okviru njega su pokrenule i liniju sportske odeće, tako da je danas JOJA sinonim za kvalitetnu i modernu aktivnu odeću koja kombinuje stil i funkcionalnost.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI