- Šminka
Dobra ideja ili ne – Najpopularnije rumenilo na svetu NARS Orgasm dobiće svoju reformulaciju
Proizvod koji je osvojio srca šminkerki širom planete, ali i brojnih poznatih ličnosti od Meghan Markle, Emme Stone, preko Jennifer Lawrence do Catherine Zeta Jones – legendarno NARS Orgasm rumenilo, odnedavno je doživelo svoju reformulaciju.
Od svog prvog pojavljivanja 1999. godine, ovo svetloroze sheer rumenilo svojom neprikosnovenošću osvaja mesto u svakoj kozmetičkoj torbici. Da li je, kao i sa svim velikim stvarima, došlo vreme za promene?
Drugačije izdanje i refill
NARS je brend koji je doneo puno inovacija u svetu šminke, a sada nakon 25 godina unosi izvesne izmene u poznatu liniju Orgasm. Ova odluka jeste iznenadila mnoge, naročito ako uzmemo u obzir činjenicu da je upravo NARS Orgasm bio omiljen kod mnogih profesionalnih šminkerki širom sveta. Ali, pre nego što počnete da paničite i pitate se zašto sve dobre stvari moraju da se menjaju, imajte na umu da su ove promene samo unapređenje primarne kvalitetne formulacije, i nešto što bi trebalo samo da poboljša iskustvo korišćenja ovog kultnog proizvoda.
Nova formula navodno obećava postojanost pigmenta do 16 sati i prijatan osećaj na koži. Oni koji su ga već isprobali kažu da se savršeno blenda bez grubih prelaza, što je kod rumenila izuzetno važno. To ipak nije sve – sada imamo priliku da biramo između osam novih nijansi, uključujući Orgasm Edge, mat nijansu breskvasto-roze boje, i Orgasm Rush, tamniju nijansu ružičaste sa bronzanim tonovima i svetlucavim završetkom. To bi značilo da je gotovo cela kolekcija rumenila, uključujući i 12 najprodavanijih nijansi poput Deep Throat i Dolce Vita, dobila upgrade koji im je podigao kvalitet na viši nivo. Ne samo da novo rumenilo traje duže, već je i pakovanje postalo praktičnije. Starije gumirano je bilo podložno flekanju i bilo je teško za održavanje, dok je novo četvrtastije i biće moguće dopunjavati ga jer postoji refill.
NARS tvrdi da je uspeo da unapredi već savršenu i voljenu formulu Orgasm rumenila, pružajući nam još više razloga da ga volimo. Sa novim nijansama i poboljšanom trajnošću, čini nam se da će ovo rumenilo nastaviti da dominira u makeup industriji.
Foto: Promo