Modna scena može da napravi zaokret tako da krajnji rezultat bude prefinjen, uglađen i pažljivo izbalansiran.
Upravo je takav slučaj sa kolaboracijom Tommy Hilfigera i Sofijom Richie Grainge, koja ne pokušava da bude glasna, već da postane kultna. U tome i te kako uspeva.


Sofia Richie – moderna ikona sa prepoznatljivim pečatom
Sofia nije od juče na modnoj sceni, ali ono što je novo je način na koji menja smisao It devojke – ona u istom danu može biti lice luksuzne kampanje, i autentična inspiracija za TikTok minimaliste. Od kada je postala ambasadorka Tommy Hilfiger u junu 2024. bilo je jasno da je pred nama sinergija koja ima potencijal da se upiše u modnu istoriju.
Sofia for Tommy – capsule kolekcija koja govori jezikom stila
Pred nama je prva zajednička capsule linija ovog tandema, a lansirana je kao deo prolećne kampanje za 2025. godinu. Umetnički pravac potpisuje fotografkinja Alexandra Nataf, čije sočne, svetlom okupane fotografije daju posebnu dimenziju komadima koji balansiraju između klasične preppy estetike, i opuštene primorske nonšalancije.

’’Sofia predstavlja modernu ženu sa mnogo talenata, oslikavajući snagu i dubinu današnje generacije“ kaže Tommy Hilfiger. “Kao model i preduzetnica, osvojila je publiku svojim modernim pogledom na bezvremenski stil. Sofia klasične komade pretvara u savremene must-have koji postavljaju ton za novu eru stila.“
Kolekcija broji 24 komada i osmišljena je tako da oplemeni svakodnevni način odevanja. Tu su široke farmerke, strukirani blejzeri koji podižu svaki outfit, diskretne, ali prefinjene haljine koje bi se podjednako lako mogle nositi u Monte Karlu i Malibuu, te basic majice koje nikad nisu samo basic. Paleta boja? Sofijina verzija američke zastave: bogate nijanse crvene, krem, teget i bele, tako da sve izgleda osveženo, atraktivno i zanimljivo.


Dok brend ostaje veran svom američkom nasleđu, Sofia unosi mladalačku mekoću, ženstvenost i savremenu ležernost. Ova kolekcija vraća fokus na ono što je najvažnije – na komade koji imaju smisla, traju i na stil koji ne vrišti, ali se pamti.
Kolekcija je dostupna onlajn preko fashionandfriends.com i na istoimenoj mobilnoj aplikaciji.