- Lepota
Rihanna je novo zaštitno lice Dior parfema J’Adore – donosimo sve detalje ove kampanje
Iako je fanovi kritikuju da radi sve sem muzike, modni mogul i muzička zvezda Rihanna se ne obazire na takve komentare i nepokolebljivo nastavlja da osvaja scenu – ovoga puta kao nova ikona koja promoviše J’Adore Dior parfem.
Na tronu je nasledila glumicu Charlize Theron, koja je bila promo lice parfema čak dvadeset godina, od 2004.
Gde ja stanem, ti produži…
Pridružujući se legendarnim imenima prethodnica, manekenkama Carmen Kass i Tiiu Kuik, kao i holivudskoj glumici Charlize Theron, Rihanna unosi potpuno novu energiju u ovaj kultni miris. Ovaj trenutak je prekretnica za Dior, budući da je kampanja uzburkala javnost još kada je najavljena u junu ove godine. Prava magija otkrivena je tek krajem avgusta kada su objavljene spektakularne fotografije koje je uradio čuveni Steven Klein. Rihanna se pojavljuje u zlatnoj haljini kreiranoj od strane Maria Grazia Chiuri, sa masivnom pozlaćenom ogrlicom koja svojom siluetom podseća na bocu parfema, oličavajući eleganciju, gracioznost i bezvremenu lepotu koja je postala sinonim za J’Adore.
Kampanju prati i promo film koji je najavljen za 1. septembar. Uz taktove svog hita ’’Love on the Brain’’, Rihanna tajnovito korača hodnicima Versaja, noseći crni kačket i crni Dior outfit u kojem se pojavila i na haute couture reviji u januaru ove godine. Dok uzima bocu parfema, lagano se presvlači u zanosnu haljinu, guess what, i ona je naravno zlatna dok kao anđeo prolazi kroz vrata i korača prostranom kristalnom dvoranom. Ostvarite svoje snove, poručuje nam.
Your dreams, make them real
Rihanna je ponosno izjavila ’’Radujem se što ću biti deo ove avanture i doprineti joj kroz svoj svet, svoju priču i korene, kao i kroz svoju kreativnost i ženstvenost.’’ Ona je ambasadorka Dior brenda još od 2015. i oduvek je održavala blizak odnos sa ovom kućom, tako da angažman kao zaštitnog lica parfema predstavlja krunu te saradnje. Ovo je ujedno i smelija era parfema, koji se i dalje oslanja na prepoznatljive note jasmina, đurđevka i tuberoze, uz osvežavajuće dodatke dinje, kruške i mandarine – upravo to ga čini svežim, ali i zanosno cvetnim. Prvobitnu verziju parfema kreirala je Canlice Becker, ali ju je čuveni parfimer Francis Kurkdjian reformulisao u kasnijim godinama.
CEO Dior kompanije, Véronique Curotis izjavila je ’’Rihannina neobična lepota, odvažnost i jedinstveni talenat savršeno oslikavaju blistavu, snažnu Diorovu ženstvenost koja prevazilazi generacije. Christian Dior bi je svakako obožavao.’’